Логін:
Пароль:
 


Архів подій

 

українською мовою / на русском языке

В Україні створили Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку

 
 
Сьогодні, 22 травня 2018 року, проходить перше засідання Клубу стратегічних партнерів плодоовочевого ринку, створення якого ініціювала компанія Syngenta в Україні у партнерстві з проектом USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» («Агросільрозвиток»).


Як відзначають учасники заходу, передумовами створення Клубу стало скорочення вітчизняного ринку овочів і фруктів при зростанні цін водночас із низькою якістю продукції, що постачається.


«Імпортна сільгосппродукція на полицях супермаркетів превалює над українською, у той час як фермери постійно зіштовхуються із проблемою збуту, несприятливими логістичними умовами, неефективним просуванням власної продукції. Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку покликаний об'єднати виробників, переробників, торговельні мережі та рестораторів з метою стабілізувати плодово-овочевий бізнес і наповнити український ринок овочами та фруктами вітчизняного виробництва, а також підвищити якість продукції і налагодити діалог і взаємодію між гравцями», — відзначили у компанії Syngenta в Україні, передає кореспондент AgroPortal.ua.


«Компанія Syngenta прагне бути надійним партнером для своїх клієнтів та інноваційним лідером у галузі. Тому ми тісно спілкуємося з виробниками й іншими гравцями ринку, аби вчасно визначати виклики індустрії, потреби споживачів та розробляти кращі рішення для агробізнесу...

Далі читайте на:http://agroportal.ua/ua/news/ukraina/v-ukraine-sozdali-klub-strategicheskikh-partnerov-plodoovoshchnogo-rynka/


За матеріалами agroportal.ua


22.05.2018
 
Версія для друку
Відправити другу
На початок
 
 
Цитування в інших ЗМІ тільки зі згадуванням в якості джерела ЗОСППР «Потенціал». Передрук матеріалів в мережі тільки з прямим гіперпосиланням на https://potencial.org.ua