|
В Україні створили Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку
|
Сьогодні, 22 травня 2018 року, проходить перше засідання Клубу стратегічних партнерів плодоовочевого ринку, створення якого ініціювала компанія Syngenta в Україні у партнерстві з проектом USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» («Агросільрозвиток»).
Як відзначають учасники заходу, передумовами створення Клубу стало скорочення вітчизняного ринку овочів і фруктів при зростанні цін водночас із низькою якістю продукції, що постачається.
«Імпортна сільгосппродукція на полицях супермаркетів превалює над українською, у той час як фермери постійно зіштовхуються із проблемою збуту, несприятливими логістичними умовами, неефективним просуванням власної продукції. Клуб стратегічних партнерів плодоовочевого ринку покликаний об'єднати виробників, переробників, торговельні мережі та рестораторів з метою стабілізувати плодово-овочевий бізнес і наповнити український ринок овочами та фруктами вітчизняного виробництва, а також підвищити якість продукції і налагодити діалог і взаємодію між гравцями», — відзначили у компанії Syngenta в Україні, передає кореспондент AgroPortal.ua.
«Компанія Syngenta прагне бути надійним партнером для своїх клієнтів та інноваційним лідером у галузі. Тому ми тісно спілкуємося з виробниками й іншими гравцями ринку, аби вчасно визначати виклики індустрії, потреби споживачів та розробляти кращі рішення для агробізнесу...
Далі читайте на:http://agroportal.ua/ua/news/ukraina/v-ukraine-sozdali-klub-strategicheskikh-partnerov-plodoovoshchnogo-rynka/
За матеріалами agroportal.ua
|
22.05.2018 |
|
|
|
Версія для друку
|
Відправити другу
|
На початок
|
|
|
|
|
|