Логін:
Пароль:
 


Архів подій

 

українською мовою / на русском языке

25 Основних характеристик успішного підприємця

 
 
Як Ви долаєте труднощі? Ось особливості, які допоможуть власникам домашнього бізнесу процвітати.


Незалежно від Вашої формулювання успіху, існує безліч основних особливостей, витягнутих з досвіду успішних ділових людей. Можете поставити галочку навпроти кожної характеристики, якої, як Вам здається, Ви володієте. Таким чином, ви будете бачити, на якому рівні Ви знаходитесь. Навіть якщо Ви не володієте всіма перерахованими характеристиками, не падайте духом. Все це прийде з практикою і настроєм на успіх, особливо якщо Ви ставите мету і направляєте свої зусилля, за допомогою стратегічного планування, на досягнення цих цілей.


Обов'язкові умови домашнього бізнесу


У будь-якому виді діяльності, яким би ви не займалися, існують певні обов ’ язкові умови, необхідні, щоб стати успішним в обраній сфері. Для того, щоб Ви могли на законних підставах керувати залізницею, у вас має бути посвідчення машиніста; щоб досягти успіху в спорті, ви повинні багато тренуватися, щоб потім спокійно піти на пенсію, Ви повинні стати грамотним інвестором і активно інвестувати в своє майбутнє. Якщо Ваша мета - досягти успіху в бізнесі, то формула все та ж. Є певні умови, без яких Ви не зможете повноцінно розвиватися, втілювати в життя ідеї і управляти бізнесом. Існує багато таких умов, але ця стаття містить маю на це сподіватися, деякі з найважливіших умов, які необхідні для того, щоб заснувати, запустити і розвинути прибутковий домашній бізнес.


1. Робіть те, що вам подобається.


Ті блага, які Ви отримаєте з Вашого бізнесу у вигляді особистого задоволення, фінансової вигоди, стабільності і задоволення, будуть результатом того, що Ви в нього вкладіть. Тому, якщо Вам не подобається те, що Ви робите, з усією ймовірністю можна припустити, що це позначиться на успіху Вашого бізнесу, а точніше, призведе до його відсутності. Власне, якщо вам не подобається те, що ви робите, шанси на успіх дорівнюють нулю.


2. Серйозно ставитеся до того, що робите.


Ваш бізнес не може претендувати на успішність і ефективність до тих пір, поки Ви самі дійсно не повірите в свій бізнес, а також на товари і послуги, які Ви продаєте. Занадто багато власників домашнього бізнесу відносяться до того, чим вони займаються, недостатньо серйозно і, в кінцевому рахунку, стикаючись з труднощами і втрачаючи мотивацію, опускають руки. Також вони стають жертвами скептиків, які не сприймають їх всерйоз з-за те, що вони працюють не в офісній будівлі, бізнес-центрі, або на фабриці.


3. Плануйте все.


Планування кожного аспекту Вашого домашнього бізнесу не просто необхідно, воно, у тому числі, формує звички, які кожен власник домашнього бізнесу повинен розвивати. Бізнес-планування представляє таку важливість тому що вимагає від Вас аналізу кожної конкретної ситуації, дослідження і збору даних, а також висновків, заснованих, головним чином, на факти, виявлені за допомогою досліджень. У бізнес планування є й інша функція, яка полягає в тому, щоб спонукати Вас фіксувати цілі і шляхи їх досягнення на папері. Ви можете використовувати цей план і як карту, на якій видно, як з пункту «А» потрапити в пункт «Б», і як інструмент, що дозволяє виміряти величину успіху кожного пункту або сегмента в рамках Вашого плану.


4. Розпоряджайтеся грошима мудро.


Джерелом життєвої сили будь-якого підприємства - приплив коштів. Вам необхідно закуповувати обладнання, оплачувати послуги, просувати і виводити на ринок Ваш бізнес, ремонтувати і проводити заміну техніки, а також утримувати себе, щоб Ви могли продовжувати працювати. Отже, всі власники домашнього бізнесу повинні навчитися мудро управляти фінансами, щоб забезпечити приплив готівки і оплату рахунків. Існує дві сторонымудрого управління фінансами. Гроші, які Ви отримуєте від клієнтів в обмін на Ваші товари та послуги, які Ви пропонуєте (дохід).


Гроші, які Ви витрачаєте на устаткування, постачання, заробітну плату та інші витрати, необхідні для безперебійної роботи Вашого бізнесу (витрати).


5. Переконайте людей купувати.


Підприємець завжди повинен пам'ятати про те, що заходи щодо впровадження на ринок, рекламування або просування абсолютно марні, незважаючи на те, як вони добре сплановані і скільки в них вкладено коштів, до тих пір, поки не буде виконано одне просте умова - переконайте людей купити те, що Ви продаєте. Це не означає, що, будучи прекрасним продавцем, майстром рекламного копірайтингу або спеціалістом по зв'язках з громадськістю, Ви не зробите неоціненний внесок у свій бізнес. Але, тим не менше, всі ці вміння можуть ні до чого не привести, якщо Ви не почнете активно переконувати людей купувати те, що Ви продаєте... Далі ТУТ.


За матеріалами ateamworks.com


04.03.2013
 
Версія для друку
Відправити другу
На початок
 
 
Читайте нас на FACEBOOK


Регіонального фонду підтримки підприємництва в Запорізької області



Агентство Промышленных Новостей


Цитування в інших ЗМІ тільки зі згадуванням в якості джерела ЗОСППР «Потенціал». Передрук матеріалів в мережі тільки з прямим гіперпосиланням на https://potencial.org.ua